Sunday, July 9, 2017

Saving my favoured jumper

When we go camping I usually cook over an open fire. As it so happened I ruined one of my favoured jumpers by burning several holes from flying amber. Invisible mending was not possible since the holes were to big. The solution was to cover them with a few short zippers which I had in my stash. Of course they had to be hand stitched on.

  

Wenn wir campen koche ich normalerweise auf dem offenen Feuer. Leider habe ich dabei einen meiner liebsten Pullover ruiniert. Fliegende Glut brannte mehrere Loecher in den Vorderteil. Die Loecher waren so gross dass ich sie nicht unsichtbar stopfen konnte. Was macht die kluge Hausfrau in diesem Falle...Ich hatte ein paar kleine Reisverschluesse im Vorrat die mit Handstich darueber festmachte. Wenigstens im Outback ist der Pulli nun immer noch gut genug. 

No comments:

Post a Comment