Sunday, May 22, 2016

I own a shredder...............

Did you know I own a personal shredder????? neither did I!
I left one of the patterns I made in my drafting class out in my sewing room. Big mistake, the next morning not much was left of it. My cat just loves to tear into it and rip it to shreds. I now give her some packing paper so she can have fun without wrecking my pattern pieces.





Habt ihr gewusst dass ich einen persoenlichen Papier Haecksler besitze? Ich auch nicht!
Letzt hin liess ich eines meiner Schnittmuster dass ich in der Klasse fuer Schnittmuster machte im Naehzimmer liegen. Grosser Irrtum! Am naechsten Morgen lagen eine Menge Fetzen rum und vom Schnittmuster war nicht mehr viel uebrig. Nun gebe ich der Katze extra ein Stueck braunes Papier und da kann sie wueten ohne dass meine Muster drauf gehen



3 comments:


  1. this blog is really amazing and it is really very interesting and tremendous thanks for sharing those valuable information.


    php Training in Chennai

    ReplyDelete
  2. I have never seen anything like that! - how funny, and cute is your little black kitty. x

    ReplyDelete
  3. Thanks for your comments ladies. Yes I was really surprised myself but
    she seems to have a quirky side to her.....

    ReplyDelete